Løp 2021 KM i 2021

Offentlig • Opprettet av Vestland Bedriftsidrettskrets

Lengst distanse


Plassering Distanse Deltaker
1 259,7 km Eirik Frøholm

Vis mer

2 241 km Ole Bjørn Sveen

Vis mer

3 173,5 km Brit Helen Simmenes

Vis mer

4 138,6 km Kari Sæle

Vis mer

5 131,4 km Christian Jensen

Vis mer

6 129,1 km Ove Ronny Olsen Sæle

Vis mer

7 128 km Eli Bjørnevoll

Vis mer

8 125,1 km Jens-Olav Johannessen

Vis mer

9 124,8 km Bjørg Fagnastøl

Vis mer

10 121,7 km Kai Erik Steen

Vis mer

Totalt 41 deltakere er med. Se resultatlisten

Utfordringstype

Beveg deg minst 2021 km i perioden 01-01-2021 til 31-12-2021  


Utfordring i

Godkjente fremkomstmidler: Fottur, Gåtur, Løping, Løping (på sti), Orientering,  


Beskrivelse

Bli med å løp 2021KM i 2021! 

Vi kickstarter året med å utfordre deg til å løpe 2021 km i løpet av året! Du har 365 dager på deg som igjennomsnitt er ca 5,5 km hver dag. Dette blir utvilsomt årets høydepunkt, hvor du kan motivere deg selv til å være aktiv sammen med oss og andre deltagere.

Vi vil hver måned sende ut informsjon til alle deltagerne med nyttig informasjon og tips til trening, som du kan bruke igjennom året. 

Veiledning påmelding til utfordringen

Meldt deg på innen 31. januar og vær med i trekkingen av en Polar Vantage M klokke til en verdi av 2 500,- 

Hva koster det å delta? 

Det koster kr. 100,- å delta på denne utfordringen. 

Jeg har løpt/vært aktiv helt fra 1. januar?

Mange har løpt og vært aktiv helt siden 1. januar. Deltok du på Bedriftsidrettens juleløp vil dataene automatisk komme opp. Er det første gangen du bruker vårt system, kan det være du manuelt må legge inn aktiviteten din. Ta gjerne kontakt med oss dersom du trenger bistand. 

Strava og Polar: 

Systemet tillater tilkobling til Polar og Strava. Ved registrering av aktvitetet godkjennes: Sportsprofilene: Løping, Løping på Sti og Orientering. Løping på tredemølle godkjennes også. 

Hvordan registrerer du aktiviteten? (Husk å bruk riktig sportsprofil, se over)

Styrketrening:

Løping er en av de mest effektive måtene å trene utholdenhet på, men det er også ensidig og belastende for muskulaturen. Dersom du skal starte med løping eller løpe mer eller fortere enn tidligere, er det derfor viktig å forberede muskulaturen på den økte belastningen. Dette kan gjøres med noen enkle styrkeøvelser som bare tar deg noen minutter 3-4 ganger i uka. 

Vi har laget en oversikt over de viktigste styrkeøvelsene som er relatert til løping. Klikk deg inn på siden for å lese mer.

Har du spørsmål? Ta kontakt med aktvitetskonsulent Christian Jensen på telefon: 414 60 184 eller e-post: Christian.Jensen@bedriftsidretten.no

Del løpsopplevelsene dine 

Bruk gjerne #2021kmi2021 og #bedriftsidrettenvestland når du legger ut dine løpebilder på instagram :)


Våre samarbeidspartnere: 


 

Premie

  • Klokke fra Polar
  • Deltagelse i Springkarusellen og Trappecupen
  • Gavekort på Løplabbet
  • Magebelte fra Bedriftsidretten

* Noen av premiene trekkes på slutten av utfordringen, mens andre trekkes innimellom. I nyhetsbrev/meldinger som blir sendt blir det også offentliggjort hvem som har vunnet.

 

Levert av IdrettenOnline