Klar for Trappecupen 2024?
Vi lover god stemning, mye svette, uttrekkspremier og et sosialt felleskap!
For å delta i Trappecupen må du ikke være medlem av Bedriftsidretten.
Klar for å bli med?
Vi er klar for Trappecupen 2023!
Løpsdatoer:
Løpene i Trappecupen 2024 går som følger:
- Torsdag 07. november 2024 Haukeland sykehus, 9.etg.
- Torsdag 21. november 2024 - Scandic Ørnen Bergen, 13.etg.
- Torsdag 05. desember 2024 - Media City Bergen, 17.etg.
Starttid
Starttidene på Scandic Ørnen og Haukeland sykehus er mellom 16:30-18:30.Løpet på Media City vil ha starttid fra kl 17:00-18:30. Etter siste person har løpt på Media City blir det avslutning og premieutdeling for Trappecupen.
Utlevering av startnummer
Utlevering av startnummer skjer på første løp, men om du ikke har anledning til å delta der får du startnummer på de andre løpene. Husk å ta vare på startnummeret, da dette skal brukes på samtlige av løpene! Som deltager vil du få informasjon om de enkelte løpsdagene i forkant på mail.
Tidtaking
Det benyttes orienteringsbrikker til tidtaking. Disse leveres ut ved start av hvert av løpene og levers tilbake etter målgang. Man stempler inn brikken ved start for å starte tiden og deretter igjen ved målgang for å stoppe tiden. Brikken leveres så til tidtaker for avlesning.
Pris
For medlemmer koster det kr. 350,-. For ikke medlemmer er prisen 450,- for hele Trappecupen.
Premiering
Det blir trekking av beste kvinne / mann igjennom Trappecupen, samt raskeste bedriftsidrettslag med best sammenlagt tid. I tillegg vil det være en del uttrekkspremier.
Fotografering
Bedriftsidretten vil ha en egen fotograf til stede på Trappecupen. Det vil bli tatt bilder av deltakere, både underveis i løpet (trapperommet) og rundt på arrangementet. Bildene vil kunne bli publisert på Bedriftsidrettens Facebook side/nettside og i arrangementsmateriell. Gi gjerne beskjed dersom en ikke vil fotograferes eller ikke ønsker at bildene skal benyttes.
Oppbevaring av tøy under løpet:
Vi vil tilstrebe å legge til rette slik at du kan legge fra deg tøy før start. NB: Oppbevaring av tøy og verdisaker er på deltagers eget ansvar.
Vi er underlagt NIF`s dopingreglement og er et RENT ARRANGEMENT.
Individuell påmelding via arrangement på nettsiden: Lenke kommer.
Samlepåmelding bedriftsidrettslag:
Bedriftsidrettslag / bedrifter som ønsker å melde på flere samlet kan gjøre dette ved å laste ned og fylle ut skjema under.. Bedriftsidrettslaget / bedriften vil da motta samlefaktura. Husk derfor å oppgi faktura informasjon. Send inn skjema på vestland@bedriftsidretten.no
For bedriftsidrettslag: Bruk skjema for lagpåmelding