FAQ

Her får du svar på de mest vanlige spørsmålene. FAQ blir oppdatert, så følg med. 

Hvor og når kan jeg hente startnummer?
Startnummer hentes i vårt sekreteriat før start. Siste frist for å hente ut startnummer er 10 min før start. 

Jeg har meldt meg  på, men kan ikke delta likevel. Kan jeg få tilbake pengene?
Nei. Påmeldingen er bindende. 

Jeg har skrevet feil navn eller glemt klubb i påmeldingen, hvordan kan jeg endre på dette? 
Send oss en mail på Christian.Jensen@bedriftsidretten.no så ordner vi det. 

Jeg har meldt meg på 5 km, men ønsker denne gangen å å løpe bare 1 eller 2 runder. Hvordan kan jeg endre dette?
Send oss en mail i forkant eller gi beskjed til seketeriatet før start så endrer vi det for deg. 

Bruker man samme startnummer på hvert løp?
Ja. For de som har meldt seg på hele karusellen. Så ta godt vare på startnummeret. Enkeltløp genereres nye startnummer. 

Jeg har mistet/glemt mitt startnummer. Hvor får jeg nytt? 
Ved å henvende deg i sekreteriatet vil du få kjøpt nytt til kr. 75,-. Du har mulighet til å betale med Vipps. 

Hvor mange løp må man ha løpt for å få premie? 
Du må ha fullført minimum 5 løp for å få deltagermedalje. Fra og med løp 8 vil vi begynne å dele ut deltagermedaljer. 

Er løypen kontrollmålt? 
Ja. Kondis har kontrollmålt Springkarusllen sin løype for 2021.

Vil løypen bli merket? 
Ja. Løypen vil bli merket i bakken med piler samt bukker som blir plassert ut. I tillegg vil det være km merker i løypen. 

Er det garderobemulighet? 
Nei. Sletten senter har toaletter du kan skifte på. 

Hvor kan jeg parkere? 
Sletten senter har parkeringsplasser. i tillegg kan det være noen plasser tilgjengelig ved Slettebakken skole. Ut over det anbefaler vi folk å reise kollektivt til Springkarusellen. 

Kan jeg legge fra meg tøy? 
Du kan legge fra deg tøy i sekreteriatet sitt telt ved mål. NB: Vi tar ikke ansvar for verdisaker. 

Noe du ikke har fått svar på? Send oss gjerne en e-post, så skal vi hjelpe deg så godt som mulig :)